η δική μου έκθεση


Σε άρθρο που πρόκειται να αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου σας να εκθέσετε τις απόψεις σας σχετικά με: 
α) τις επιπτώσεις που έχει προκαλέσει η έλλειψη σεβασμού του ανθρώπου προς το φυσικό περιβάλλον και
β) τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ο άνθρωπος να αποκαταστήσει τη σχέση του με αυτό (500-600 λέξεις). 
..................................................................................................................................
η δική μου έκθεση


α) η επίπτωση που έχει προκαλέσει η έλλειψη σεβασμού του ανθρώπου προς το φυσικό περιβάλλον είναι μία και μοναδική και κλείνει μέσα της όλες τις πληγές του κόσμου: 

ο άνθρωπος έχασε τη ματιά του, ξέχασε ποιος είναι και συνεχίζει ακόμη και σήμερα να βαδίζει σ' έναν δρόμο που τον σέρνει ολόισια στη ματαίωση ..

β)αν ήξερα τους τρόπους αυτούς που μου ζητάτε ,αυτήν τη στιγμή θα τους είχα κάνει πράξη και στάση ζωής και δε θα βρισκόμουνα τώρα σ' αυτήν την πνιγηρή αίθουσα να στύβω το μυαλό μου να κατεβάσει ιδέες και αυτές να πρέπει να τις εκφράσω με ύφος όσο γίνεται πιο ουδέτερο αλλά και πειστικό ταυτόχρονα.

το ξέρετε καλά πως αν σας γράψω την πραγματική μου γνώμη για όσα με ρωτάτε ,θα σουφρώσετε τα χείλη με αποδοκιμασία ,γιατί εγώ -που να πάρει ο διάβολος - δεν μπορώ να υιοθετήσω αυτό το ουδέτερο ύφος που μου ζητάνε στο φροντιστήριο, ούτε να γράφω μονάχα αισιόδοξα και όμορφα πράγματα .. που επίσης μου ζητάνε στο φροντιστήριο..

το μόνο που θα' θελα να γράψω αυτήν τη στιγμή είναι ότι πνίγομαι ,ότι δεν ξέρω κανέναν τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να αποκαταστήσω τη σχέση μου με το περιβάλλον ,γιατί μεγάλωσα κλεισμένος σ' ένα διαμέρισμα ,τον ουρανό για να τον δω έπρεπε να στραμπουλίξω το λαιμό μου στο στενό μας μπαλκονάκι, η μόνη σχέση που είχα με τα ζώα ήταν οι φωτογραφίες στο ίντερνετ και στην τελική όταν με ρωτάτε κάτι τέτοιο είναι σαν να ρωτάτε έναν άνθρωπο τυφλό εκ γενετής πώς θα μπορούσε να βρει το φως του.

γι' αυτό λοιπόν θα σας πω μονάχα το παρακάτω:

ο μοναδικός τρόπος να αποκαταστήσει ο άνθρωπος τη σχέση του με το περιβάλλον είναι να αρνηθεί το κοστούμι που του έραψε ο σύγχρονος τρόπος ζωής , να πει σε όλα " άντε στο διάβολο"   και να αποτινάξει από πάνω του την τυραννία του ρολογιού, την τυραννία της θεοποίησης της δουλειάς ,την τυραννία των μέσων μαζικής ύπνωσης.

αν εσείς πιστεύετε πως αυτό είναι εύκολο να το δω εγώ που είμαι μόλις 18 και μεγάλωσα με παραμάνα την οθόνη ,τι να σας πω ..μάλλον με δουλεύετε..

γι' αυτό κι εγώ ,επειδή το θέλω πολύ να μπω στο πανεπιστήμιο, δε θα γράψω αλήθειες σ' αυτήν την έκθεση..

θα γράψω αυτό που θέλουν τα εφησυχασμένα αυτάκια σας να ακούσουν. Μα μη νομίζετε πως παίζω το παιχνίδι σας.

τον επίλογο δεν τον έγραψα ακόμη.
και σας υπόσχομαι πως δε θα είναι χαζοχαρούμενος όπως τον θέλουν τα παπαγαλάκια των φροντιστηρίων.

Σχόλια

Ο χρήστης Eυαγγελία είπε…
"ο μοναδικός τρόπος να αποκαταστήσει ο άνθρωπος τη σχέση του με το περιβάλλον είναι να αρνηθεί το κοστούμι που του έραψε ο σύγχρονος τρόπος ζωής"

Δυστυχώς όμως, φοβάται ο άνθρωπος να βγάλει το κοστούμι του και να γυμνωθεί διότι αν το κάνει θα φανεί όλη η αλήθεια του είναι του - και τότε...... Αλίμονο....

Χαιρετώ σε..!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν