ανάσα

Ίσως και ν’ άξιζε τον κόπο
Τα μάτια μου να ξεφλουδίσω ίσαμε κει που δεν παίρνει
Τα δέρμα μου να ψήσω
Μυρουδιά θανατίλας να σας αρπάξει όλους στις δαγκάνες της
Μόνο και μόνο για ν’ ακούσω τη φωνή σας
Όταν θα στριφογυρνάτε στις κρύπτες σας
Και μ’ ουρλιαχτά θα δοκιμάζετε τον ύπνο.

Πόση ντροπή πια να σηκώσει το βλέμμα μου
Πόση ντροπή

Τα νύχια μου μεγαλώσαν παράταιρα
Μέσα σε μια νυχτιά

Ανθρωπίλα μυρίζει ,μου έλεγες
κι ήσουν κι εσύ μέχρι το τέλος σκυφτή
κρατούσαν τα μάτια σου από μια ρίζα πόθου χωμάτινη
μάτια χώμα σπαρμένα
Πώς να τα ξεφλουδίσω; ρωτούσες
πόσο ασάλευτη πια να στέκω
δεν ξέρω
δεν ξέρω τίποτε
τίποτε πια δεν έχω να γυρέψω
πέρα απ’ ανάσα.

Σχόλια

Ο χρήστης ~reflection~ είπε…
Με μία ανασα ζεσταινεται η Παγκόσμια Φτωχεια καρδιά μου...

και τότε το Ποίημα γίνεται Αίτημα για Αξιοπρεπή Διαβίωση...

και η Ανασα μοιάζει Φιλί της Ζωής..

όλα από εκεί ξεκινούν..

απ'την πρώτη ζωογόνα ανάσα....

Σε φιλω γλυκά....
Ο χρήστης Eriugena είπε…
Το βλέμμα σου, όπως το είδα σ'αυτό το ποίημα, αναζητά μιά τρομερή αλήθεια, γι'αυτό ίσως θέλεις να γδάρεις τους φυσικούς οφθαλμούς της προφάνειας. Ερμηνεύω σωστά; βοήθησέ με..εκείνο που μου έκανε επίσης εντύπωση είναι το εμβόλιμο στοιχείο της ντροπής. Είναι τόσο κεντρικά τοποθετημένο που καθορίζει όλο το ποίημα. Αν μπορώ να κρίνω απο τα προηγούμενα ποιήματά σου, έχεις σταθερή σχέση με την αρχαία γραμματεία. Ήρθε στο μυαλό μου ξαφνικά, ένα βιβλίο του Doods, στο οποίο μιλούσε για την αρχαία εννόηση της ντροπής-συστολής. Ίσως κάνω λάθος, και όλα αυτά να είναι προβολές σε προσωπικά σου βιώματα. Βοήθα λοιπόν και σ'αυτό..αν θέλεις, γιατί γνωρίζω πως η μαγεία έχει να κάνει και με το άγνωστο
Ο χρήστης ειρήνη είπε…
eriugena, θα προτιμούσα να το αφήσω μόνο του το ποίημα,αβοήθητο..νομίζω καταλαβαίνεις τι θέλω να πω..
Ντρέπομαι να μιλώ για όσα έγραψα..ειδικά για το συγκεκριμένο ,ντρέπομαι ακόμη πιο πολύ.
Σ' ευχαριστώ πάντως για τα λόγια σου, δείχνουν πως μπήκες στον κόπο να ψάξεις πίσω απ΄τα λόγια μου και το εκτιμώ.

reflection, φιλί ζωής η ανάσα σου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν